Bever, kruispunt van culturen
Biévène, à la croisée des cultures

Klachten en meldingen

Klachten en meldingen

Openheid van een bestuur begint met open dialoog.

Al onze diensten en medewerkers zijn dagelijks in de weer om snel, correct en duidelijk antwoord te bieden op jouw vragen en je te helpen waar nodig. Het lokaal bestuur Bever staat steeds open voor opmerkingen en suggesties om onze dienstverlening te verbeteren.

Een melding?
Merk je een tekortkoming aan de dienstverlening, het wegennet,… zoals bijvoorbeeld een putje in het wegdek, zwerfvuil, een fout op de website,…? Aarzel dan zeker niet ons dit te melden via secretaris@gemeentebever.be.
Wil je een defecte straatlamp melden, dan kan je dit onmiddellijk doen bij Fluvius via deze link.

Een klacht?
Wil je jouw ontevredenheid melden over een door het lokaal bestuur verrichte prestatie of handeling? Of over het ontbreken van een prestatie of handeling? Dan kan je een mailtje sturen naar secretaris@gemeentebever.be

Wat gebeurt er met mijn klacht of melding?
Onze medewerkers gaan zo spoedig mogelijk aan de slag met jouw klacht of melding. Je krijgt uiteraard een ontvangstmelding en we geven je zo snel mogelijk feedback over de behandeling van de klacht.